Pages


Salam Jumaat ♥♥

Assalamualaikum My.Blog !! 

hehe! pembuka bicara ari ni..hahaha ! yeah.. apa khabar?? aku ?? not very well la . skit palak aq.. xtauk pa sbb... bgg degree aq dh brubah ya molah aq salu skt palak lamak2 tok.. huh.. bgg aty. nak tkr spack p $$ xda.. huhuhu. sedih nye ngenang nasib aku masa tok.. klu x ngenang nak kejar cita2.. mmg aku ambik keja tetap.. asa malas nak merah otak aku gik.lelah aku nak merah otak aku kat sitok sebenarnya. actually aku dh dpt keja tetap bahagian pembantu hal ehwal islam d jais miri.. p yalah aku discuss an mak aku. nya suh aku carry on blaja d sitok. so aku on jak lah.. kkdg aku xmampu juak sbb b4 tok dh terbiasa bkerja. mun la aku masa tok blaja d miri. mmg aku ambk keja part time.. xpande aku hdp d kota metropolitan tok... serius.. ! arghhh ! tension mekey. p abaikan.. huwa!! 

change topik. ! aku banyak nak ceta sbnrnya.. p masa tok mcm blurr jak aku. mgkn sbb kepeningan palak aku tok kot. ntah la.. uhuk3x~ bah aku mok cow cincau lok la.. lak smbg loya buruk gk ctok. skit jak post aku aritok.. saja2 buang boring.. lecturer xda.! sptt nya aku blaja. tggu lok.. mggu depan bok start mode blaja aku. ahaha ! bah..

tatatata..titititi.. tutututu ~ anyeoooonggg !!
miss my family , my boo ♥ so much !!!!!

0 comments:

Post a Comment


jOm dGr update lagu aku every week.!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers