Pages


My Day Again !! ergh....

Bismillahirrahmanirrahim.. assalamualaikum w.b.t

Monink satuday ! haha. bgn2 pagi 6.35 a.m g smbhyg subuh.. asa perut sakit semacam.. pas subuh try to sleep again. . wake up again. c....??? i'm **** , holiday 4 a while.. ptt la mode aku meragam semacam minggu tok. teruk nya mun aku nak **** tok oo. heran aku! ahaha! p serius. lamak2 aku nak ****.. mode aku x stabil, pasya kuat nak makan..kakya sakit badan belah kiri...pasya jerawat nang normal la akan tumbuh mun nak ****. ergh ! p alhamdulillah.. 2 bulan tok dah berturut-turut dah. harap nya normal jak la.. x kdk before tok.. 2 bulan sekali. mun x... 3.. paling lamak pernah aku x kenak **** ya sampe 6 ka 7 bulan. boleh full posa aku kenak..!! kah3x! p aku mok kelihatan subur jea yea... bsyuko gilak2.. takut ada effect kak aku xcident riya bah. sebab nok aku x kenak **** smpe 6 or 7 bulan ya.. cun2 aku kak xcident..huh! bgg aku.. mak aku dh pelik2 pekey. eran.. mun aku pregnant anak jin kali .ahaha! urm... mun aku ngah **** mula la mode rajin aku.. i.allah.... haha! urm.. aku sorang2 jak lam bilit masa tok.. xctually.. kakak bilit tok ada nok balit ada nok x.. tinggal kak ira an kak aishah jak x balit koz ada kelas ganti aritok.. aku?? umah aku kat miri.. gney nak balit.. haha. kazen??? mls la nak nyusah daknya.. segan aku. kwn aku ada ajak aku balit umah nya. p aku segan n gk pun ada keja lom siap... jadi nak nyiap by this weekend. hehe . manfaat kan ari minggu anda bah.. so pagi tok.. bukan pagi.. start aritok nak update note n molah nota k minggu ulangkaji before final.. yeah !! talking about final exam.. pergh ! neves pun ada.. arap aku pat jawab soalan2 ya an tenang... aku kali tok mok score mena2.. xmok jadi yang lepas.. kuat main ma. i.allah.. demi masa depan aku, family aku juak.. hehehe! yalah kenak standby.. p aku tok jenis suka blaja last minit. so oleh kerna perange aku tok xpnah nak d ubah. aku kenak ready nota awal2.. so kelak men baca jak la.. x gago gik nak molah note..!! yeah! aku kenak semangat sebab hbs final aku balit miri! jumpa family aku.... jumpa cinta hati aku.. jumpa segala2nya.. aku mok peluk cium my booo iskandar... rindu na aku an adek aku nok c kecik ya.. gya kali prasaan seorang ibu kat anak kan.. wah !! jan lok.. tggu dah hbs blaja bleh la ada anak.. lak x fokuz ku an blaja lak mun ada anak.. kah3x!! sot.. pagi2 dh sot kan.. bah2. aku mok bekpez lok... minum air pun jadi la.. bekpez itu penting .. supaya hari2 kita bertenaga.... anyway.. have a nice day ! i.allah petang tok aku kuar nak cont my vision tengok2 kain...so pagi tok aku kenak manfaatkan masa aku molah keja lok.. da guy !!


Thanx who'z read my blog today !! 
have a great day 4 all my frenz..
if i have make mistake please forgive me as u can....
Miss My Family so much !! 
can't wait to back HOME ....


  U.L.F.A.H.K.E.I.S.H.A 

0 comments:

Post a Comment


jOm dGr update lagu aku every week.!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers