Pages


bla la hal2 mcm tok nak b'ahe???

Aku mam tok hanya mampu mengpostkan drk sbb aku ngah tension xpat tdo gara2 bising. yeah! one more tyme. aku xtauk bla nak berakhir. x hbs2 jak mslh tok. huh! y ? y aku pat khdpn kdk tok? ya allah.... tlgla hambamu ini. untk menghadapi musibah kdk tok. aku xtahan bah mun kdk tok. jiwa aku dh makin matang. dalam aty mok lari dari khdpn mcm tok. aku x ska bah. huh. aku hanya mampu berdoa hal mcm tok satle yajak. dh aty aku kusut. huh. ntah la. b4 tdo tdk. aku an nya........... ntah la. aku ka salah? aku minta maaf. aku xmok memperbesarkan gik hal tok. aritok,sabtu n ahad aku xkeja. malas aku. p nyesal wak asa. aku k bila aku x keja. org lebih mesra msg an aku. aku sdh bah... bla aku dh ada msa. nya? msg aku mcm mok x mok jak. aku xmk k bkn2. p aku asa. he must no.... aty mpuan mudah sensitif. knek aku mena2 sensitif. lbh2 gk mekorg jauh... aku asa mek2 nya xpat jauh. mmg kelaie. sbb pa. aku terasa mena perubahan dlm drik nya. aha! bkn men dlk mesra jak. miss that moment. knek..? urm... ssh kan nak memiliki cinta. p apa aku arapkan jdh antara mek2 nya. aku mls nak crk cpa2 gk dlm hdp aku. aku ingin nya. that all.. tp klu nya d takdirkan bkn jdh aku. aku redha. saat tok. aku mena2 merindui nya. lelaki... best jd lelaki... x sentimental pun. x mcm mpuan. argh! p ya suma anugerah. xpat nak tolak. bsyuko apa yg ada kan. urm~ tp klu dpke mena apa nk ku blaja n ajar miak mggu tok tek. tajuk jihad. jihad terbahagi kpd 2. jihad kecil n jihad besar. jihad kecil ya just dimana kta mpertahankan dri,agama, negara.... .. etc. jihad besar .. adalah jihad dimana kta menahan nafsu pada dirik kta. mean tmasuk emosi pd drk kta. but mmg ya bnda plg susah dlm semua khdpn manusia. jihad besar kta xpat nak handle. how kta nak handle jihad kecil. kan? aha. alamak. mcm ustazah la pulak. yeah! guru kafa. that more better... hehehe. aritok tek wak. aku mula start keja rah sek mak aku. as leader b.english rah cya. kelas level 3. how i'm feel? ok la. miak2 cya lawak2 da jak. p byk bnda mk knak learn. lamak2 speaking english ku kaktok. best ek! haha. tp. if aku aku ada anak satu masa lak. aku mk anta anak2 aku g cya. hehehe. sak daknya pande. kan2. hehehe. dreaming. ntah kawen ka x aku lak. wlupun calon ada. p ya bk calon beb! jdh nya kta xtauk. semua d tgn tuhan. we just pray 4 it only. aku arap esok lebih baek dr hari tok n sebelum nya. i wish only that. aku xmok tension k mslh gk. trutama aku n nya. hope nya lbh paham aku. yajak. bah cow lok aku. mok low lappy aku. mls nak charge. da~

4 comments:

Anis Zaty said...

sedey ny..tu sbb org kte b'cnte jrk jauh nie ssh kan...?sbr jela..

procolYcom_seMobile said...

procolYcom_seMobile Kathy Tate https://wakelet.com/wake/34Oh65YDIe9OH4BXcIERy
trimcheareagest

0sumpmenFcons_chi said...

0sumpmenFcons_chi Joe Dawson Autodesk Maya
Unreal Commander
ESET NOD32 Smart Security
probosgigen

laesacul_na-1989 said...

daefiZnome Timothy Burks Awesome
Link
tisucomne

Post a Comment


jOm dGr update lagu aku every week.!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers